Persoane interesate

luni, 20 septembrie 2010

Galben şi roşu

4 comentarii:

  1. Da, si mie imi place prima mai mult!
    Doar ca vine toamna ...si asta e sigur...bantuie peste tot...
    Nu ca nu mi-ar place , ca nu m-am obisnuit cu mersul lucrurilor dar frigul si zloata nu ma inspira deloc!
    Salutari!

    RăspundețiȘtergere
  2. @victor mihis: mie imi place cel mai mult a 2-a, dar intrucat nu m-am putut hotari sa o postez numai pe a 2-a am urcat-o si pe prima, care se pare place mai mult. asta e.
    @wind:sincer toamna merg asa de mult cu capul pe sus ca ma uimesc incaltarile cind ajung acasa, caci de fiecare data sunt luat la rost ca pe unde am putut sa umblu de am ajuns in halul asta.
    iar eu nu pot sa spun decat: daca ai sti ce frumos e afara incat nici nu mi-am dat seama pe unde calc.eu nu ma pot obisnui cu zilele gri da' asta e alta treaba.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu ce poze, trabuie sa recuperez :)

    RăspundețiȘtergere