Persoane interesate

vineri, 10 septembrie 2010

Auriu

6 comentarii:

  1. As sta ore in sir sa privesc un asemenea peisaj! O realizare foarte reusita, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc lucian.
    @Georgiana:si eu as vrea sa stau ore intregi la un peisaj de acest gen.numai ca trece asa repede.
    ajung sa-mi impart apusurile: cele pe care le fotografiez si cele pe care doar le admir.

    multumesc de vizita

    RăspundețiȘtergere
  3. always these beautiful landscapes, I'm never disappointed by your page !! :))
    Bye !

    RăspundețiȘtergere
  4. Primul lucru pe care mi l-am imaginat a fost ca am dormit acolo, in mijlocul naturii, si asta a fost tabloul pe care l-am vazut cand am deschis, inca adormita, ochii. Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. se-ntampla ca uneori sa iti doresti cu ardoare " ochii fragezi" ai unei dimineti inrourate si te uiti ceva mai sus,deasupra fruntii tale,pe un monitor prafuit si o ai.e atat de simplu si aproape de suflet uneori...ferice de ochii ce se bucura la vederea minunii.fain cadru-auriu.

    RăspundețiȘtergere