Persoane interesate

vineri, 17 septembrie 2010

Cu capul in nori

6 comentarii:

  1. nesfârşit poate fi spectacolul oferit de munte, de nori...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase privelisti mai are tara asta! Macar atat... Imi place cum in ultima imagine razele soarelui "se chinuie" sa strapunga norii!

    RăspundețiȘtergere
  3. @victor mihis: cam asa e. sunt zile uneori cind stai citeva ore sa admiri natura si impresia e ca peisajul devine mereu altul.
    @Georgiana Marin: din pacate doar atita am si eu impresia ca o ramas din tara asta. poate si din acest motiv singurele poze urcate pe blog sunt despre natura si peisaj. nu de alta da am asa un feeling ca pustoaica mea nu va mai prinde peisajele asa cum le-am vazut eu. Multumesc pentru comentarii si vizite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, norocul nostru este ca natura va supravietui ... muntii vor fi la fel...si norii... pustoaica ta va vedea privelistile astea cu siguranta!
    Este o singura problema... sa-i transmiti si ei frumusetea si linistea lor asa cum o vezi tu...
    Salutari!

    RăspundețiȘtergere