Persoane interesate

luni, 26 septembrie 2011

Se lasă dimineaţa



10 comentarii:

  1. interesantă stratificarea cromatică... cred că a fost o atmosferă impresionantă...
    o săptămână bună să ai

    RăspundețiȘtergere
  2. Se lasa dimineata si uite ce atmosfera creeaza! Foarte fain!

    RăspundețiȘtergere
  3. da, a fost o atmosfera absolut ireala.
    de fapt in cele 9 zile cat am stat la Gura Humorului, cred ca doar in 2 zile - apusul sau rasaritul nu m-au surprins( ori unul ori celalalt, daca nu amandoua). o zona absolut superba, plina de liniste. desi pozele au fost facute acum 2 saptamina - ca si cele din postul precedent- ma surprind de fiecare cand le vad. cat despre stratificarea cromatica, nu stiu ce sa zic - la ora la care sunt facute, soarele inca nu lumina direct pamintul, in spatele locului de unde am fotografiat, fiind un deal-destul de maricel, si era fascinat de privit cum se colorau mai intii si intii nori, si apoi linia diminetii aparand pe varful dealului si coboarand in vale. scenarii de poveste. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa serie,o cromatica mai deosebita.bravo.

    RăspundețiȘtergere
  5. Desi ne explici cum linia diminetii se lasa in vale, nu stiu de ce dar eu simt ca dimineata se ridica....iar seara e cea care se lasa...O fi vreo conventie? Oricum norii aia rosietici sunt grozavi si ma bucur ca i-ai surprins, ca sa ni-i arati si noua:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am incercat sa traduc in " cuvintele mele" ce am simtit in acele dimineti la Gura Humorului. Se pare ca nu reusii, dar sentimetul de lumina grea ce parca se prabusea din cer peste pamint colorind in drumul ei norii, in culori absolut uimitoare, va ramine in inima si mintea mea, multa vreme de acuma incolo.

    RăspundețiȘtergere