Persoane interesate

miercuri, 28 septembrie 2011

Lanul



7 comentarii:

  1. Zici ca arde cerul intr-a doua ....unde Doamne gasesti norii astia?? fenomenal!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, these are just so beautiful. Great sky!

    RăspundețiȘtergere
  3. ca sa raspund la intrebare:la Gura Humorului eu cred ca localnicii sunt "vaccinati" (obisnuiti) cu astfel de fenomene, pentru ca astfel eu nu pot sa-mi dau seama, cum pot sa-si faca treaba cind au astfel de peisaje. eu, daca as sta acolo, cred ca as lasa vaca nemulsa, pasarile nehranite -cred ca as fi furat de peisaj in fiecare seara, dimineatza si uneori chiar si in mijlocul zilei.
    iar Piatra Neamt, am tot stat cu capul pe sus, ajungand sa stiu din timp cam ce vreme va fi la apus.(aici la mine cu dimineatza e mai greu - ascuns fiind printre blocuri).
    acum nu stiu daca am raspuns la intrebare, dar tot ce pot zice e ca imi plac la nebunie apusurile de genul aceste, si fac tot posibilul sa le prind.

    RăspundețiȘtergere
  4. Furati de piesaj suntem doar noi, cei ce traim printre blocuri...poate asa ne bucuram si apreciem mai mult fiecare raza de soare, floare sau gaza...

    RăspundețiȘtergere
  5. acum chiar ca te intreci cu gluma, mai sufla si incoace, spre vest, asemenea nori! minunate poze, pharaonx! cred ca te-a impresionat privelistea aia.

    RăspundețiȘtergere