Persoane interesate

joi, 15 septembrie 2011

Precum valurile ...



7 comentarii:

  1. nu vreau sa mi se strecoare inca in suflet fuiorul de ceata al toamnei (desi imi place), mai vreau sa fie vara catva timp...minunate poze, pharaonx, amandoua...imi e greu sa hotarasc intre ele...

    RăspundețiȘtergere
  2. ... cred că a fost fabulos... este genul de atmosferă care îmi place la nebunie... nu mă satur să admir asemenea imagini...
    mulţumesc pentru clipele de desfătare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Preciosas fotografías.

    Saludos cordiales.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wonderful !!!!!!!!!!!!!!!!
    Greetings Andrzej.

    RăspundețiȘtergere
  5. La noi e ceata si eu nu stiu?!Frumoase cadre,felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  6. @lucian: sunt facute la Gura Humorului. pe aici prin Piatra Neamt o astept cu nerabdare.
    @Victor: au fost momente unice.acel gen de momente in care aproape ca uit sa pun aparatul la ochi.
    @Hawk: sincer parca si mie mi-ar mai place putintica toamna, si se pare ca vremea deocamdata tine cu noi.
    @April: multumesc.
    @Pluma Roja & pietrzyk: thank you for your kind words.

    RăspundețiȘtergere